جستجو در خریداران و فروشندگان سایت فیش حج عمره و تمتع واجب

قاضی عسکر : هزینه حج 97 را قیمت دلار تعیین می‌کند

به گزارش گروه اجتماعی فیش حج ؛ حجت الاسلام و المسلمین علی قاضی عسکر سرپرست حجاج ایرانی در نشست یک روزه مدیران ستادی حج و زیارت، با بیان آثار افزایش نرخ ارز در قیمت تمام شده حج، اظهار کرد: نرخ حج آینده، با توجه به هزینه ارزی و دیگر هزینه‌های تمام شده اعلام می‌شود، اما در صورت افزایش بیش از حد قیمت چه کسی پاسخگوی مردم خواهد بود.
‎وی با تاکید بر اینکه کارشناسان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در حال استخراج نرخ حج ۹۷ بر اساس هزینه‌های تمام شده هستند، گفت: مردم باید بدانند سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری به هیچ وجه در افزایش نرخ حج دخالتی ندارند و ملاک ما قیمت تمام شده است و بر اساس همان هم عمل خواهد شد.
‎نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت با تاکید براینکه این موضوع باید شفاف به مردم اطلاع رسانی شود، افزود: این عمل به معنای جوسازی علیه کسی نیست، مردم شرایط کشور، وضعیت عربستان و افزایش قیمت برخی اقلام در آن کشور را می‌دانند و طبیعی است واقعیت‌ها را درک می‌کنند، اما التهابات بازار ارز را باید دولت مدیریت کند تا متوجه زائران حج نشود.
‎حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر قرار گرفتن رئیس جمهور در صدر شورایعالی حج را نشاندهنده اهمیت فریضه حج دانست و با تاکید بر اینکه نباید حج از اوج بازگردد و گرفتار آسیب شود، تصریح کرد: مسئولان کشور در حل مشکلات پیش رو در حوزه حج و زیارت همراهی و همکاری کنند تا مسایل این حوزه در داخل کشور حل شود.

قاضی عسکر : هزینه حج 97 را قیمت دلار تعیین می‌کند
وی با اشاره به اینکه تیم کارشناسی مسکن در روز‌های آینده عازم عربستان خواهد شد، افزود: نرخ ارز، بلیط هواپیما و مسکن سه عامل مهم و تاثیرگذار در قیمت گذاری حج هستند.
نماینده، ولی فقیه افزایش نرخ برخی خدمات در مناسبت‌ها و سفر‌های مذهبی را به دلیل افزایش درخواست و تقاضا بدور از فرهنگ دینی و اسلامی توصیف کرد و با تاکید بر اینکه باید به وضعیت مردم توجه و نیازهایشان را برطرف کرد، گفت: فریضه مهم حج نباید به منبع و کانونی برای درآمد برخی از ارگان‌ها و شرکت‌ها تبدیل شود، بلکه آن‌ها باید حداکثر مساعدت را داشته باشند تا نرخ حج افزایش نیابد.
وی با ابراز تاسف از برخی نرخ‌های پیشنهادی برای ارائه خدمات به زائران حج گفت: در دنیا و در عرف بین المللی برای هر خدمتی نرخی وجود دارد که باید عرف جامعه و مقررات بین المللی ملاک قرار داده شود وحتی بخاطر اینکه حج، سفری دینی و مذهبی است در صورت امکان باید نرخ‌ها را کاهش دهند.
حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر از بانک‌ها و همه کسانی که به نوعی در مسئله حج دخالت دارند خواست نسبت به این فریضه نگاه ملی داشته باشند، تا افرادی که سال هاست برای حج، سپرده گذاری کرده اند بتوانند به حج مشرف شوند.
نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه لزوم توجه جدی به حوزه آموزش و اطلاع رسانی را خاطرنشان ساخت و گفت: در خصوص وسایل نقلیه، افزایش احتمالی برخی نرخ‌ها، تغذیه، مسکن و آنچه که در عربستان اتفاق افتاده از جمله ممانعت از تصویربرداری در اماکن متبرکه به مردم و زائران اطلاع رسانی شود تا کاملا آگاهی پیدا کنند.
‎وی با تاکید بر اینکه رسانه ملی باید در این موضوع به صورت جدی ورود کند، گفت: رسانه ملی باید به حج به عنوان یک مسئله دینی و ملی نگاه کند و برای توجیه زائران و مردم وقت کافی بگذارد.
‎حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر همچنین توجیه کارگزاران حج را ضروری خواند و گفت: مدیران، عوامل، روحانیون و افراد دیگری که در حج آینده همکاری خواهند کرد باید به قوانین و ضوابط اعلام شده التزام عملی داشته باشند.
وی اهمیت دفاع از حقوق زائر را خاطرنشان ساخت و افزود: باید شرایط و واقعیت‌ها برای مردم بازگو و از توجیه کار غلط پرهیز شود، مدیرما باید به مفاد قرارداد با طرف سعودی و تعهدات شرکت‌های طرف قرارداد مسلط باشد و با برخورد قاطع و قانونی اجازه ندهد که حق زائر تضییع شود.
نماینده، ولی فقیه درخصوص تامین اینترنت در هتل‌ها و پیش بینی امکانات مناسب در فرودگاه‌های داخلی برای تسهیل در انتقال زائران تذکراتی داد و ابراز امیدواری کرد که برای حج آینده سالن سلام در فرودگاه امام خمینی (ره) نیز برای انتقال حجاج تهرانی و استان‌های همجوار آماده بهره برداری شود.
حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر با اشاره به اینکه سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری باید حرکت موفق روبه جلو را سرلوحه فعالیت خود قراردهند، اظهار داشت: درست مدیریت کردن جلسات آموزشی و استفاده از شیوه‌های نو در نحوه برگزاری این جلسات ضروری است.
وی آثار جلسات آموزشی را در برقراری ارتباط میان مدیران و زائران کاروان‌ها یادآور شد و ادامه داد: به مرکز پزشکی توصیه شده است که قبل از تشکیل کاروان‌ها معاینات پزشکی را با دقت انجام دهند تا کسانی که به هر دلیل توان انجام دادن حج را ندارند و استطاعت آن‌ها از بین رفته است به زحمت نیفتند.
حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر با اشاره به برخی راهکار‌ها برای صرفه جویی در هزینه‌ها از مدیران ستادی و استانی سازمان حج و زیارت خواست تا مدبرانه، عالمانه و دقیق برای برگزاری حج ۹۷ تلاش کنند و رفع آسیب‌های حج گذشته و جلب رضایت حداکثری مردم را محور فعالیت‌های خود قرار دهند.
وی نتایج بررسی‌های ۲۵ کمیته آسیب شناسی حج ۹۶ را مثبت ارزیابی و تاکید کرد: تکرار مشکلات پذیرفتنی نیست و در جلسات کارشناسی باید مشکلات صریح و روشن بیان شود.
وی افزود: تجربه نشان داده است در مقابل هر کار نو ابتدا جبهه گیری می‌شود، اما نباید از این جبهه گیری‌ها هراس پیدا کرد، آنچه پس از مشورت، درست تشخیص داده شده لازم است اجرا شود، هرچند ممکن است درصدی نیز با موفقیت روبرو نشود.
‎حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر خواستار تشکیل اطاق فکر با استفاده از افراد خبره در استان‌ها برای فراهم کردن مقدمات لازم و برنامه ریزی مناسب برای حج آینده شد و گفت: همفکری، همراهی، مشورت و استفاده از تجربیات گذشته به بهبود شرایط در آینده کمک خواهد کرد و هدف از بیان نقطه نظرات و اظهارات صریح و روشن تخریب نیست، بلکه اصلاح امور و رسیدن به نتیجه است.
‎نماینده، ولی فقیه ملاک قراردادن شایسته سالاری در محول کردن کار‌ها به افراد را ضروری خواند و تاکید کرد: با توجه به شرایط حساس کنونی هرکسی برای هر کاری معرفی می‌شود، باید تخصص و توانایی آن کار را داشته باشد.
وی تاکید کرد: عوامل و کارگزاران باید قبل از عزیمت نسبت به وظایف شان کاملا توجیه باشند، همچنین از کار‌های موازی جلوگیری شود و حتی المقدور کمتر نیرو برده شود، اما صرفه جویی نباید به اصل کار لطمه وارد کند.
‎بر پایه این گزارش در ادامه این نشست که معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت و بعثه حضور داشتند، حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیات به تفصیل برنامه‌های حج آینده را تشریح کرد و لزوم بکارگیری راهکار‌های ارائه شده در کمیته‌های آسیب شناسی را در برنامه ریزی‌های آینده خاطرنشان ساخت.
جلسات نشست کاربردی مدیران ستادی و استانی سازمان حج و زیارت صبح و بعد از ظهر ادامه داشت و در آن معاونان و مدیران این حوزه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 

فیش حج عمره, فیش حج عمره بانک ملت, خرید و فروش فیش حج, خرید فروش فیش حج, خرید و فروش فیش حج عمره, خرید فروش فیش حج عمره, خرید فیش حج, خرید فیش حج عمره, خرید فیش حج عمره بانک ملت, خرید فیش حج عمره بانک ملی, قیمت فیش آزاد , قیمت فیش حج آزاد عمره, قیمت فیش حج عمره, فیش حج عمره قیمت, دفتر خرید فیش حج, دفتر خرید فیش حج عمره, خریدار فیش حج, خریدار فیش حج عمره, , فروش فیش حج عمره بانک ملی, دفتر فروش فیش حج, دفتر فروش فیش حج عمره, فروشنده فیش حج عمره, قیمت فیش حج عمره بانک ملت, فروشنده فیش حج تمتع,خرید و فروش فیش حج - حج واجب تمتع و عمره


دفتر خرید و فروش فیش حج اویسی
با تهیه فیش حج به سرزمین وحی سفر کنید
بهترین خریدار فیش تمتع و عمره با مناسب ترین قیمت
شماره تماس: 
خانم محمدی 09197274060 
شماره تلفن ثابت پاسخگویی تا ساعت 10 شب (10 خط ویژه) : 77325458 

خرید و فروش فیش حج تمتع وعمره در سراسر ایران
با اخذ مجوز از سازمان و زیرنظر دفاتر رسمی کشور
شماره تماس: اوسطی 09129412600 

*** بهترین خریدار نقدی فیش حج و فروشنده منصف تمتع ***
شماره تماس:
خانم ترابی  09193979927 
*** به خود می بالیم که مفتخر خدمت دهی به شما باشیم ***

فیش حج عمره و تمتع شما را با مناسبترین قیمت نقد و فوری در سراسرکشور
با مجوز رسمی از سازمان حج و زیارت خریداریم
خانم شمس 09191274155

خریدوفروش فیش عمره و تمتع فوری
شماره تماس مدیریت:
حاج ایمان 09122648807

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع فقط در استان تهران و البرز
خانم کریم پور 09193718323 

مرکز خرید و فروش فیش حج تمتع(واجب) در سراسر ایران
خانم رهنما 09966952325

فروش و خرید برگه حج عمره و تمتع کل ایران
حاج صالح 09126890334 

 نقل و انتقال فیش حج عمره و تمتع با بهترین قیمت
شماره تماس مدیریت دفتر: حاج امین 09199157001

خریدوفروش فیش مکه هر نوعی در کل ایران
شماره تماس سرپرست دفتر حج:  09125508898

 فروشنده و خریدار فیش حج سرتاسر ایران
حاج حمید توکلی  09125946073

خریدار در محل شما و فروشنده منصف عمره و تمتع 
حاج میثم 09382174868

خریدفروش مشاوره عمره و واجب(تمتع) توسط با سابقه ترین
حاج علیاری 09124227090

--- خرید فوری نقدی فیش حج به بالاترین قیمت بازار با پرداخت آنی --
--- فروش فوری فیش بدون واسطه و مستقیم --
-- با مجوز اصلی سازمان و امکان ارائه مجوز به خواست شما --
تور کربلا و سوریه و...
خانم یوسفی 09302121059

 
خريدار فيش مکه با بالاترين قيمت حتی در محل شما 
فروشنده فیش با منصف ترین قیمت
و ثبت نام تور عتبات: شامل کربلا و سوریه و ...
خانم کریمی  09196784089

خریدار فیش حج عمره و تمتع به صورت نقدی و فوری
سرتاسرکشور بیشتر استان مازندران
حاج ضیائی 09113119819

مرکز خرید و فروش فیش حج تهران
آژانس هواپیمایی بسطام

خریدفروش فیش عمره و تمتع
بیشتر استان همدان و در تمام ایران
خانم احمدی 09108658690  

خرید و فروش عمره و تمتع در دفتر معتبر دارنده مجوز بند پ سازمان حج و زیارت
09121777029 بسطامی 

 دفتر نوای حج ارائه دهنده ی کلیه خدمات
خرید وفروش فیش حج فقط در استان خوزستان
نقل وانتقال با مجوز سازمان حج و زیارت
مدیریت : خانم اصل صباح 09168815087

فروش ویژه دو فقره فیش واجب شهر کرج
ثبت نام سال 85 هر کدام 145 با سود فوری

 

کانال تلگرام فیش حج عمره و تمتع (واجب)

سایت فیش حج سایت فیش حج

ثبت آگهی فیش حج با پیامک SMS

فروشنده و خریدار محترم فیش حج، شما می توانید برای درج آگهی در سایت فیش حج، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام خرید و یا فروش به همراه تعداد فیش، نام و نام خانوادگی ، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی و شهر) را به شماره 09191168763 پیامک بفرستید، توجه داشته باشید آگهی بدون موارد بالا در سایت ثبت نمی شود.

درج آگهی در سایت فیش حج رایگان است.

حذف آگهی از سایت فیش حج

برای حذف آگهی از سایت فیش حج، با همان شماره ای که آگهی را ثبت کرده اید، عدد 2 با نام و نام خانوادگی درج شده در سایت را به شماره 09191168763 پیامک کنید و یا با شماره 09123952536 تماس بگیرید.