جستجو در خریداران و فروشندگان سایت فیش حج عمره و تمتع واجب

ویدیو فیش حج عمره و تمتع

ویدیویی برای عاشقان حج و دارندگان فیش حج 1400

سایت فیشحج : برای دل دادگان و عاشقان حج که در این روزهای کرونایی که دلتنگ هستیم این کلیپ شاید بتواند کمی از دلتنگیمان بکاهد. خوشا! به سعادت دارندگان فیش حج تمتع سال 1400 که به راحتی ان شا اله اعزام خواهند شد و یاد و خاطره این روزها فراموش خواهد شد. اگر شما هم دلتان مانند من سفر حج تمتع می خواهد شاید این ویدیو مسکن داخل رگی خوبی برایتان باشد. تهیه و ساخت این ویدیو توسط سازمان حج و زیارت انجام شده است یعنی دارای استانداردهای لازمه و کیفیت مطلوب را دارد.

این کشور عربستان اگر در سال آینده رضایت داده و درب را برای زائران باز کند خوب خواهد شد هر چند عربستان جز جنگ با یمن و تربیت گروه های تروریستی و ارسال به کشورها و اجرای عملیات آنها کار دیگری ندارد کشورگشایی با پول مسلمین جهان واقعا جای خجالت برای کشوری که خانه خدا را دارد. همانطور که دوستان مستحضر هستید ارتباط این با کشورهای ظالم من جمله آمریکا، اسرائیل و خون کردن دل مسلمانان کار دیگری ندارند.

خانه خدا اگر در ایران می بود نشان میدادیم چگونه از کعبه و خانه خدا محافظت شده و احترام به آن را یاد که دنیا میدادیم این حج تمتع لغو شده یعنی سال 1399 برای دارندگان فیش حج و ثبت نام شده چه اتفاقی خواهد افتاد آیا اعزام در سال آینده خواهد بود؟ آیا ویروس کرونا در مکه و کشور عربستان برای اعزام به حج تمتع 1400 مانعی خواهد بود؟

باید خودمان را به زمان بسپریم و گذر زمان را تماشا کنیم اگر خدا بخواهد شاید روزهای خوب برگردد و در سال 1400 با فیش حج مربوطه اعزام شویم و زائر خانه خدا شویم و این روزهای تلخ کرونا که همه مشاغل را متاثر کرده است و حتی عزاداری های هیئت های امام حسین مان را دچار بی ثباتی کرده است به لطف خدا خواهد رفت.

اگر کسی فیش حج تمتع داشت و خواست انتقال به غیر دهد فقط کافی است به تمام خریداران معتبر که به دارای دفتر زیارتی به صورت بنر در سایت هستند تماس حاصل کنند. از خریداران معتیر که دارای شهرت و اعتبار هستند و کارشناسان خوش برخورد را دارند که در محل شما خرید فیش تمتع سال آینده را انجام می دهند.

 

کلمات مرتبط کلیدی:  فیش حج, ویدیو حج تمتع, خرید فیش حج, دفتر معتبر حج تمتع, فیش حج 1400

سایت فیشحج - سایت فعال خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع

سایت فیشحج : بزرگترین سایت خرید فروش فیش حج که دلالان فیش حج بسیار از این سایت نفرت دارند چون که فیش حج از چنگ آنان خارج شده است. سعی می کنند با ترفندهای مختلفی آگهی در سایت درج کنند که با درایت مهندس علی پور از سایت حذف شده تا افرادی که واقعا قصد خرید و فروش فیش حج را دارند بتوانند ارتباط مستقیم بگیرند.

با پیغام های مختلف از دلالان فیش حج با تهدید مدیریت سایت فیشحج مبنی بر اینکه سایت را تعطیل خواهیم کرد یا خریدار کل سایت با قیمت های کزای مانند سیصد میلیون و امثال چنین قیمت های قصد فریب مدیریت سایت را دارند از آنجایی که مهندس علی پور چنین چیزهایی را پیش بینی نموده است تن به این فریب ها نمی دهد فقط با افرادی که دارای مجوز نقل و انتقال دارند کار می کنند کسانی که دارای دفتر فیش حج هستند و به نام می باشند مثلا اگر آژانس های بسطامی در سایت معرفی گردیده اند دارای انواع مجوز از سازمان حج و زیارت می باشند و دارای دفاتر در تمام ایران می باشند و دارای اعتبار قانونی و پیگیری می باشند.

این روزها سایت های مشابهی مانند سایت فیشحج راه اندازی می شود لطفا به این موضوع نوجه کنید که سایت فیشحج با نشانی : com.فیشحج.www شناخته شده است هم چنین به علت آنکه دامنه سایت فارسی است معادل انگلیسی سایت به نشانی زیر است: www.xn--rgbbu5cx6b.com

چرا تایید آگهی ها در سایت زمان بر است؟

زیرا اگر دلال فیش حج باشد راه های دیگری غیر از این سایت پیدا کند ولی برای خریدار و فروشنده واقعی زمان بری برای آن است که زمان بیشتری برای افراد که آگهی شان تایید شده است باشد تا از امکانات سایت بیشتر استفاده کنند تا خرید یا فروش فیش حج خود را انجام دهند.

اگر قرار باشد یک دفعه همه ی آگهی ها درج شود تنها ده نفر آخر زنگ خوری خواهند داشت و فیش حج خود را می توانند بفروشند یا تهیه کنند هم چنین آگهی های فروش فیش حج بر خرید فیش حج ارجعیت دارند چرا کسی که قصد خرید دارد با تماس در بخش فروشندگان فیش حج می تواند با قیمت خوب تهیه کند ولی کسی که قصد فروش با قیمت مناسب و سود داشته باشد زمان بیشتری می برد.

 

فیش حج, ویدیو سایت فیش حج, ویدیو فیش حج اورجینال, فیش حج آپارات, ویدیو فیش حج تمتع, ویدیو فیش حج عمره, خرید فروش فیش حج

حج تمتع سال 97 و فیلم بازگشت حاجیان 97

بازگشت اولین گروه حاجیان سال نود و هفت از حج تمتع در فرودگاه امام خمینی

به گزارش فیش حج - نخستین کاروان حجاج ایرانی بامداد فردا به کشور باز می گردد. این کاروان شامل 177 نفر از حجاجی هستند که ساعت 2 و 20 دقیقه بامداد فردا ، دوشنبه ، وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی می شوند.
رئیس سازمان حج و زیارت از خانواده های زائران خواست به منظور جلوگیری از ازدحام و بی نظمی ، از آمدن به فرودگاه ها برای استقبال از حجاج خودداری کنند . اولین گروه‌هایی که مکه را به مقصد ایران ترک می‌کنند، زائران مدینه اول هستند و زائران مدینه دوم که قبل از انجام اعمال به صورت مستقیم به جده و از آنجا به مکه اعزام شده بودند، پس از حضور 6 روزه در مدینه به کشور باز می‌گردند. بنابه گفته علی رستمی معاون بهره‌برداری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، 954 پرواز برای برگشت حجاج در نظر گرفته‌ شده و تاریخ برگشت آنها از 24 شهریور ماه خواهد بود.

حج تمتع, ویدیو حج تمتع, فیلم حج تمتع 97, فیلم حج واجب, فیلم بازگشت حاجیان 97, حج, حج تمتع, تمتع فیلم

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع در سایت فیشحج

در این ویدیو به معرفی فروشندگان و خریدارانی فیش حج که سعی می کنند خالصانه و صادقانه برای بازدیدکنندگان سایت و مشتریان واقعی فیش حج کار کنند تا بتوانند نان حلال ببرند.

خریداران و فروشندگان فیش حج معتبری که سالیان سال است در زمینه ی خرید و فروش فیش حج کار می کنند بدون آنکه لحظه ای تردد کنند. ما سعی کرده ایم در سایت فیشحج گلچین بهترین های خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع را در کنار یکدیگر و به عنوان همکار جمع آوری نموده تا بازدیدکننده محترم سایت دچار سردگمی برای خرید یا فروش فیش حج خود نشود و هم چنین به قیمت خوب بتواند خرید یا فروش خود را انجام دهد.

حال سوال مطرح می گردد چه کسانی برای چه اهدافی به سایت مراجعه می کنند.

1- افرادی که قصد خرید فیش حج عمره یا تمتع را دارند کسانی که آرزو دارند خانه خدا را ببینند حاجی شوند تا در سرزمین وحی به ستایش خدا بپردازند.

2-افرادی که قصد فروش فیش حج عمره یا تمتع را دارند کسانی که سالیان پیش در زمان ثبت نام به حج عمره یا تمتع کار نام نویسی را انجام داده اند به هر علتی دوست دارند فیش عمره یا فیش تمتع خود را بفروشند.

3- افرادی که قصد تعویض فیش حج عمره یا تمتع خود را دارند کسانی که دوست دارند یا مشرف شوند در زمان نام نویسی عمره داشته یا تمتع دوست دارند کار تعویض خود را انجام دهند.

4- افرادای که قصد نیابت در حج تمتع را دارند کسانی که دوست دارند مجددا مشرف شوند یا افرادی که مایل هستند مشرف و تمام احکام لازمه ی حج تمتع را می دانند و با پرداخت مبالغی با دارنده فیش حج که توانایی مشرف شدن را ندارند صلح کرده و به حج تمتع یا به عبارتی حج واجب مشرف می شوند.

 

فیش حج, خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع, فیلم خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع, سایت فیشحج, خرید فیش حج عمره, خرید فیش حج تمتع, فروش فیش حج تمتع, فروش فیش حج عمره, فیشحج

فیش حج - ویدیو معرفی سایت فیش حج

در این ویدیو به معرفی سایت فیشحج می پردازیم تا شما از امکانات و موارد لازم مربوط به سایت فیش حج اطلاع داشته باشید و بهترین استفاده را ببرید.

موارد مهمی که در این ویدیو معرفی فیش حج یاد می گیرید:

1- جستجو در موتور جستجوگر با عبارت "فیش حج"

2-معرفی بزرگترین سایت خرید و فروش فیش حج با نام سایت فیشحج

3-نمایش آگهی های رایگان فیش حج

4-نحوه ی درج آگهی رایگان خرید و فروش فیش حج در سایت فیشحج

5-نحوه ی دریافت بنر تبلیغاتی بزرگ در سایت

6-نحوه ی ارتباط با مدیریت سایت فیشحج

و سایر موارد مهمی که شما با دیدن این ویدیو می توانید یاد بگیرید کافی است در ویدیو کلیک کرده و به پخش آن بپردازید تا آموزش موارد مهم فیش حج را یاد بگیرید. هر چند شما بازدید کننده محترم قدم بر چشمان ما گذاشته اید ما مفتخر هستیم که از شما پذیرایی می کنیم.

فیش حج, ویدیو فیش حج, سایت فیشحج, معرفی سایت فیشحج, فیشحج, fish hajj video, سایت خرید و فروش فیش حج


دفتر خرید و فروش فیش حج اویسی
با تهیه فیش حج به سرزمین وحی سفر کنید
بهترین خریدار فیش تمتع و عمره با مناسب ترین قیمت
شماره تماس: 
خانم محمدی 09197274060 
شماره تلفن ثابت پاسخگویی تا ساعت 10 شب (10 خط ویژه) : 77325458 

خرید و فروش فیش حج تمتع وعمره در سراسر ایران
با اخذ مجوز از سازمان و زیرنظر دفاتر رسمی کشور
شماره تماس: اوسطی 09129412600 

*** بهترین خریدار نقدی فیش حج و فروشنده منصف تمتع ***
شماره تماس:
خانم ترابی  09193979927 
*** به خود می بالیم که مفتخر خدمت دهی به شما باشیم ***

فیش حج عمره و تمتع شما را با مناسبترین قیمت نقد و فوری در سراسرکشور
با مجوز رسمی از سازمان حج و زیارت خریداریم
خانم شمس 09191274155

خریدوفروش فیش عمره و تمتع فوری
شماره تماس مدیریت:
حاج ایمان 09122648807

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع فقط در استان تهران و البرز
خانم کریم پور 09193718323 

مرکز خرید و فروش فیش حج تمتع(واجب) در سراسر ایران
خانم رهنما 09966952325

فروش و خرید برگه حج عمره و تمتع کل ایران
حاج صالح 09126890334 

 نقل و انتقال فیش حج عمره و تمتع با بهترین قیمت
شماره تماس مدیریت دفتر: حاج امین 09199157001

خریدوفروش فیش مکه هر نوعی در کل ایران
شماره تماس سرپرست دفتر حج:  09125508898

 فروشنده و خریدار فیش حج سرتاسر ایران
حاج حمید توکلی  09125946073

خریدار در محل شما و فروشنده منصف عمره و تمتع 
حاج میثم 09382174868

خریدفروش مشاوره عمره و واجب(تمتع) توسط با سابقه ترین
حاج علیاری 09124227090

--- خرید فوری نقدی فیش حج به بالاترین قیمت بازار با پرداخت آنی --
--- فروش فوری فیش بدون واسطه و مستقیم --
-- با مجوز اصلی سازمان و امکان ارائه مجوز به خواست شما --
تور کربلا و سوریه و...
خانم یوسفی 09302121059

 
خريدار فيش مکه با بالاترين قيمت حتی در محل شما 
فروشنده فیش با منصف ترین قیمت
و ثبت نام تور عتبات: شامل کربلا و سوریه و ...
خانم کریمی  09196784089

خریدار فیش حج عمره و تمتع به صورت نقدی و فوری
سرتاسرکشور بیشتر استان مازندران
حاج ضیائی 09113119819

مرکز خرید و فروش فیش حج تهران
آژانس هواپیمایی بسطام

خریدفروش فیش عمره و تمتع
بیشتر استان همدان و در تمام ایران
خانم احمدی 09108658690  

خرید و فروش عمره و تمتع در دفتر معتبر دارنده مجوز بند پ سازمان حج و زیارت
09121777029 بسطامی 

 دفتر نوای حج ارائه دهنده ی کلیه خدمات
خرید وفروش فیش حج فقط در استان خوزستان
نقل وانتقال با مجوز سازمان حج و زیارت
مدیریت : خانم اصل صباح 09168815087

فروش ویژه دو فقره فیش واجب شهر کرج
ثبت نام سال 85 هر کدام 145 با سود فوری

 

ثبت آگهی فیش حج با پیامک SMS

فروشنده و خریدار محترم فیش حج، شما می توانید برای درج آگهی در سایت فیش حج، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام خرید و یا فروش به همراه تعداد فیش، نام و نام خانوادگی ، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی و شهر) را به شماره 09191168763 پیامک بفرستید، توجه داشته باشید آگهی بدون موارد بالا در سایت ثبت نمی شود.

درج آگهی در سایت فیش حج رایگان است.

حذف آگهی از سایت فیش حج

برای حذف آگهی از سایت فیش حج، با همان شماره ای که آگهی را ثبت کرده اید، عدد 2 با نام و نام خانوادگی درج شده در سایت را به شماره 09191168763 پیامک کنید و یا با شماره 09123952536 تماس بگیرید.