جستجو در خریداران و فروشندگان سایت فیش حج عمره و تمتع واجب

اخبار روز ایران و جهان

توجه                       توجه

مشاوره رایگان استارت کلیه پروژه های تک فاز و سه فاز

نصب انواع روشنایی

نصب آیفون صوتی و تصویری

نصب سینی و داکت نصب انواع دوربین

نصب اعلام حریق و اطفا حریق نصب دزدگیر

زیر نظر نظام مهندسی با مدرک معتبر و کادر مجرب ارائه خدمات در تهران و کلیه شهرستانهای استان تهران

تلفن تماس جهت هماهنگی :

09357597611 آقای کمالی

تبلیغات در سایت فیشحج آگهی ویژه : خدمات برقی

تور کربلا هوایی

تور کربلا زمینی

با مناسبترین قیمت ارزان ترین و با کیفیت ترین خدمات تور کربلا

برای اطلاع از قیمت تور کربلا و مدت اقامت در عراق و سایر موارد مانند تهیه ویزا و پاسپورت و تهیه ی بلیط تور کربلای دولتی در آژانس های زیر با مجوز رسمی از سازمان حج و زیارت با شماره های زیر تماس بگیرد تا از خدمات ویژه ما مطلع شوید.

-----------------------------------------------------------

آژانس هواپیمایی بسطام سیر

09121791336

02166196016

-----------------------------------------------------

آژانس هواپیمایی بسطام سفر

09121781434

-------------------------------------------------------

آژانس هواپیمایی بسطامیان آریا

09121777029

02144266322

تور کربلا زمینی و هوایی

 برای دیدن آگهی های بیشتر به سایت روبرو مراجعه نمایید : https://xn-----ctddiq4ab2m0ayq77j.com

تور کربلا, تور کربلا هوایی, تور کربلا زمینی, تور کربلا از تهران, تور کربلا از کرج, تورکربلا, تور کربلا ارزان,تور کربلا اقساطی

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر: ۵ هزار زائر حج تمتع مشکل قلبی دارند

به گزارش وبگردی گروه حج تمتع 97 فیش حج , سیدعلی مرعشی در نشست خبری که در ارتباط با تمهیدات مرکز پزشکی حج وزیارت هلال احمر برای حج 97 برگزار شد، اظهار داشت: امسال ایران تنها کشوری است که از عربستان مجوز استفاده رسمی از درمانگاه در مشاعر دارد، بنابراین تطبق تفاهم نامه با وزارت حج عربستان درمانگاه رسمی در عرفات، مشعر و منا فعال خواهد شد.
وی افزود:‌ در منا 9 درمانگاه شبانه‌روزی بر اساس تقسیم‌بندی 9گانه چادرها خواهیم داشت و در طول مسیر نیروهای مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر قرار خواهند گرفت.همچنین نیروهای مرکز پزشکی ما در درمانگاه سعودی در منا و عرفات برای نخستین بار حضور دارند.
مرعشی ادامه داد:‌ همچنین برای نخستین بار مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر امکان مکاتبه مستقیم با وزارت بهداشت سعودی دارند و ایران جزو تنها کشوری است که این امکان برای او طی تفاهم با دولت سعودی برایش فراهم شده است.

آخرین اخبار تمتع
وی با اعلام اینکه امسال 86 هزار زائر وعوامل مرتبط به حج اعزام می‌شوند، گفت: با توجه به اینکه حج امسال در فصل گرما است کار برای سلامتی زائران حساس خواهد بود. همچنین هزار و 500 زائر سن بالای 80 سال داشته، 20 درصد مبتلا به پرفشاری، 12 درصد مبتلا به دیابت و 5 هزار نفر دارای مشکل قلبی هستند.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر خاطرنشان کرد: تیم پزشکی 560 نفره جهت ارائه خدمات به حجاج به عربستان اعزام می‌شوند و مجوز بیش از آن را نداریم. همچنین بر اساس قانون عربستان تنها 3 درصد از حجاج می‌تواند عوامل اجرایی همچون عوامل حمل و نقل، تغذیه، بهداشت و... باشند.
مرعشی گفت: تنها مشکل ما در گرفتن خدمت از سعودی‌ها در دو مسئله است،‌یکی آشنا نبودن حجاج ایرانی به زبان عربی و مسلط نبودن آنها در این زمینه و دیگری اینکه زمان عملیات حج ما از ارائه خدمات سعودی بیشتر است.
وی با بیان اینکه برای پیشگیری از گرمازدگی برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، تونل سرد در منا در این زمینه راه‌آندازی می‌شود تا در صورت نیاز به زائران احیا شوند. همچنین با توجه به اینکه 16 بیمار دیالیزی امسال در حج هستند برنامه دیالیز آنها قبل از اعزام با دولت سعودی هماهنگ شده است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمردر پاسخ به اینکه برای پیشگیری از حوادث مشابه منا چه اقداماتی صورت گرفته،‌گفت:‌زمان ورود حرکت زائران در کشورها را اعلام کردند و اجازه نمی‌دهند غیر از آن ساعات زائران حرکت کنند. سازمان حج و زیارت هم مسئولیتی در این زمینه در نظر گرفته که کسی خودسر این مسیر را طی نکند و اگر کاروانی چنین اقدامی انجام دهد با آن برخورد خواهد شد.
مرعشی در ادامه با بیان اینکه 50 درصد کادر پزشکی حج را به صورت عمره انجام می‌دهند، گفت: این مسئله سبب می‌شود تا در طول ایام بتوانیم از خدمات پزشکان بهره‌مند شویم. همچنین بین دریافتی پزشکانی که تمتع قبول کنند یا عمره داشته باشند تفاوت وجود دارد.
وی گفت: گرمازدگی و بیماری‌های تنفسی عضلانی پیش‌بینی می‌شود در صدر بیماری‌های زائران باشد همچنین از آنجایی که زائران چندان به راهپیمایی سنگین عادت ندارند این مسئله می‌تواند سبب بروز مشکل برای آنها شود.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ترکیبات کدئین،‌مرفین، متادون و آمپول و قرص ترامادون را از جمله اقلام ممنوعه به عربستان اعلام کرد و گفت:‌در مبادی خروجی کشور این مسئله در نظر گرفته شده است. در زمینه داروهای اعصاب و روان نیز با نسخه پزشک معالج مشکلی نخواهیم داشت.
مرعشی گفت: زائران باید در صورتی که از عینک استفاده می‌کنند عینک و عصای خود را به همراه داشته باشند تا در این زمینه دچار مشکل نشوند.
وی با اشاره به اینکه مازاد دارو که به عربستان ارسال می‌شود به ایران بازخواهد گشت، گفت:‌تعامل پزشکی ما با کادر پزشکی عربستان خوب است و فقط در حیطه تعاملات پزشکی بوده و یک ذره فراتر از آن که نیاز به مجوز داشته باشد انجام نمی‌گیرد. که نمونه مشابه آن این بود که سال گذشته در زمینه ورود دارو مشکل داشتیم که پس از انجام اقدامات لازم مجوز آن صادر شد./

منبع : تبیان

 

 

فیش حج, اخبار حج, اخبار حج تمتع, اخبار حج عمره, اخبار حج تمتع97, اخبار حج تمتع 97, خرید و فروش فیش حج, خرید فیش حج, اخبار پزشکی حج تمتع 97, جدیدترین اخبار حج تمتع, آخرین اخبار تمتع

رییس سازمان حج و زیارت: ستاد عملیات حج شبانه روزی در خدمت زائران است

به گزارش فیش حج؛ حمید محمدی امروز در نشست مدیران ستادی و اعضای ستادهای مکه مکرمه و مدینه منوره اظهار کرد: کارهای اجرایی برای تشرف زائران عزیز به سرزمین وحی علیرغم پاره ای مشکلات و محدودیت ها، به خوبی پیش می رود و تا چند روز دیگر نخستین گروه کاروان ها عازم مدینه منوره می شوند.
وی موسم حج را یک ایام منحصر به فرد دانست و تاکید کرد: در ایام حج تمتع یک فضای معنوی در سراسر کشور عزیزمان و حتی در جای جای نقاط دنیا که مسلمانان حضور دارند، پدید می آید که باید از این عطر معنوی به بهترین نحو استشمام کنیم.
رییس سازمان حج و زیارت به همه دست اندرکاران و اعضای ستادهای مکه مکرمه و مدینه منوره گفت: تجارب، اندوخته ها، توانایی ها و لطف حق موجب شده تا شما در این مسیر حضور داشته باشید و امیدواریم در فرآیند عملیات حج تمتع 97 به خوبی به ایفای نقش بپردازید و موفقیت حج امسال را بیش از پیش شاهد باشیم.

حج تمتع 97 | خرید فیش حج
رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه داشتن تخصص از اولویت های انتخاب نیروهای ستادی است، توضیح داد: تخصص از الزامات کار ما محسوب می شود چراکه نباید در فرآیند عملیات و زمان برگزاری مراسم شرمنده خیل عظیم زائران شویم.
محمدی توضیح داد: تمامی افراد انتخاب شده ضمن داشتن تخصص باید از توانمندی نیز بهره مند باشند و به صورت تمام وقت برای خدمت رسانی به زائران فعالیت کنند.
ریس سازمان حج و زیارت وظیفه مدیران ستادی، مدیران کاروان ها، مدیران مجموعه ها، کارگزاران و همچنین زائران را در فضای موجود حساس دانست و تاکید کرد: مدیران کاروان ها و حجاج و عوامل از هر حرکتی که موجب ایجاد حساسیت می کند باید پرهیز داشته باشند.
محمدی تصریح کرد: دقت در رعایت قوانین و مقررات کشور میزبان از جمله الزامات محسوب می شود و تمامی فعالیت ها باید مبتنی بر برنامه ریزی و دستورالعمل هاباشد.
وی افزود: مدیران ستادی و عوامل اجرایی و دست اندرکاران باید برای مدیران کاروان ها و مجموعه ها الگو باشند؛ تمامی توصیه ها و دستورات برای اجرای صحیح عملیات و آرامش بخشی به زائران صورت می گیرد و باید مورد توجه جدی باشد.
رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه آسیب شناسی های لازم از حج 96 احصا و بررسی شده است گفت: این بررسی ها منجر به ابلاغ برخی دستوالعمل ها و راهبردها شد که باید این دستورالعمل ها به خوبی و در قالب شرح وظایف اجرایی شود.
محمدی به همه دست اندرکاران و عوامل ستادی توصیه کرد: باید ضمن داشتن توانمندی و تخصص به فکر ایده پردازی و کارهای نو برای بهبود امور باشیم چرا که باید سطح کار همه ساله ارتقا یابد.
وی افزود: ما در پیشگاه خداوند وظیفه سنگینی داریم و باید در جایگاهی که به عنوان عوامل اعزام می شویم، به فکر پیشبرد هر چه بهتر عملیات حج و آسایش زائران عزیز باشیم.
رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه حج جمهوری اسلامی ایران از گذشته به لحاظ نظم و انضباط نمونه بوده است، گفت: این الگو بودن را نباید از دست دهیم و راهکار آن نیز توجه به ایده های نوین و فعالیت با برنامه و مستمر است.
محمدی با بیان اینکه باید تلاش عوامل و دست اندرکاران ستاد به صورت شبانه روزی باشد، گفت: وقتی وارد عملیات حج تمتع می شویم، ساعت کار معنایی نخواهد داشت و فعالیت ها برای رضایتمندی زائران و هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم باید به صورت 24 ساعته باشد.
وی تاکید کرد: هر ساعت از شبانه روز در خدمت حجاج خواهیم بود و یکی از مهمترین لذت ها احساس رضایت زائران محسوب می شود که امیدواریم در پیشگاه الهی و نظر زائران مورد مقبولیت گام برداریم./

منبع : پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

 

 

 

 

 

فیش حج, خرید و فروش فیش حج, اخبار حج, اخبار حج تمتع, حج تمتع 97, خرید و فروش فیش حج 97, قیمت فیش حج تمتع 97, قیمت فیش تمتع 97, خریدار حج تمتع 97, خرید فیش حج, فروش فیش حج

حجاب برای توریست ها اختیاری می شود

حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فیش حج، در واکنش به اینکه برخی اخیرا مطرح می‌کنند قانون حجاب اجباری برای توریست‌هایی که به ایران می‌آیند در مناطق آزاد ملغی شود، گفت: به نظر من اگر این مسئله فرهنگ‌سازی شود که مردم بتوانند این مسئله را هضم کنند، قابل انجام است، همانطور که ما به کشورهای دیگر می‌رویم و طبق قوانین خودمان عمل می‌کنیم، باید به توریست‌ها هم اجازه داده شود در کشور ما طبق قوانین خودشان عمل کنند.
این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه باید به توریست‌ها گفته شود فرهنگ ایران مذهبی است اما اجباری در اجرای آن برای شما نیست، اظهار داشت: توریست‌ها از نظر شرعی و فقهی جبری در اجرای موازین دینی ما ندارند، آنها می‌توانند خودشان حجاب را اختیار کنند و از نظر مذهبی اجباری برای آنها وجود ندارد.
وی اضافه کرد: فقه ما با مسیحیان در مواردی همچون معاملات مغایرت‌هایی با یکدیگر دارند اما احکام فقه و حتی ازدواج آنها برای ما محترم است.
غرویان در پاسخ به این سوال که آیا این قانون در خصوص توریست‌های کشورهای مسلمانی مثل ترکیه که حجاب در آنها اجباری نیست، هم قابل اجرا است یا خیر گفت: این مباحث جنجالی است که باید به مجلس برود و باید صاحب‌نظران هم در خصوص آن نظر بدهند، اما به نظر من بهتر است، این مسئله را به اختیار خود توریست‌ها بگذاریم.
وی گفت: برای عملی کردن این مباحث باید همواره آنها را در جامعه مطرح کنیم. باید بدانیم که نمی‌توانیم احکام فقهی خود را بر توریست‌ها الزام کنیم. صاحب نظران باید در این خصوص به صورت منطقی سخن بگویند تا به مرحله تصمیم و قانون برسد./

منبع : ایلنا

 

 

 

 

 

فیش حج, فیش حج عمره بانک ملی, فیش حج عمره بانک ملت, اعلام اولویت فیش حج عمره بانک ملی, اعلام اولویت فیش حج عمره بانک ملت, نتایج قرعه کشی عمره مفرده, عمره بانک ملی, عمره بانک ملت, فیش حج تمتع, قیمت فیش حج عمره, فروش فیش حج عمره, فیش حج واجب, خرید فروش فیش حج, فروش فیش حج عمره بانک ملت, فروش فیش حج عمره بانک ملی,خرید فروش فیش حج عمره تمتع واجب,خرید و فروش فیش حج,خرید فروش فیش حج واجب,فیشحج عمره,خرید فیش حج عمره,خرید فیش حج تمتع,فروش فیش حج تمتع,خرید و فروش فیش حج عمره,خرید و فروش فیش حج واجب,خرید و فروش فیش حج تمتع,خرید فیش حج واجب,ثبت تقاضای تشرف به حج عمره,فروش حج عمره,خرید حج عمره,خرید و فروش فیش عمره,قیمت حج عمره94,قیمت فیش عمره,خرید فیش حج عمره بانک ملت,خریدوفروش فیش حج,خریداران فیش حج,فروشندگان فیش حج,خریدار فیش حج عمره,خریدار فیش حج تمتع,خریدار فیش حج واجب,وبلاگ فیش حج,وبلاگ خرید و فروش فیش حج,فروش فیش حج بدون واسطه,خرید فیش حج بدون واسطه,خرید و فروش فیش حج بدون واسطه,خرید فیش حج عمره بدون واسطه,فروش فیش حج عمره بدون واسطه,خرید فیش حج تمتع بدون واسطه,فروش فیش حج تمتع بدون واسطه,خرید و فروش فیش حج - حج واجب تمتع و عمره

حرکت عجیب فغانی که در جام جهانی جنجال به پا کرد

به گزارش وبگردی سایت فیش حج انتشار یک عکس جالب از علیرضا فغانی در ورزشگاه سروصدای زیادی در محافل ورزشی داخلی ایجاد کرده که با واکنشوی هم رو به رو شده است. داستان از این قرار است که در حاشیه حضور این داور بین المللی در جایگاه ویژه ورزشگاه لوژنیکی مسکو تصویری از او شکار شده است که در حال بوسه فرستادن پشت تلفن همراه است.
انتشار این عکس در رسانه‌ها باعث شد که برای خیلی‌ها سوال به وجود بیاید که فغانی برای چه کسی بوسه فرستاده که او در توضیح این مساله گفته است: «برای تماشای یک مسابقه در جایگاه ویژه بودیم. تا آن موقع اینترنت نداشتیم، ولی وقتی اینترنت وصل شد دخترم تماس گرفت که من هم برایش بوسه فرستادم. آن عکاس هم عکس را گرفت و منتشر کرد که انعکاس داشت. دوستان شیطنت خاص خودشان را دارند، ولی من از کسی دلخوری ندارم.»

فیش حج
نکته قابل توجه دیگر درباره فغانی عملکرد فوق‌العاده‌اش است که او را به یکی از جدی‌ترین گزینه‌های قضاوت فینال جام جهانی تبدیل کرده است. با این که برخی تیم‌های داوری و داوران چهارم روسیه را با تصمیم کمیته داوران فیفا ترک کرده‌اند، اما علیرضا فغانی و تیم داوری ایرانی او هنور در مسابقات هستند. البته نواف شکرالله بحرینی هم از آسیا هنوز در جام جهانی باقی مانده و در تمرینات و کلاس‌ها شرکت می‌کند. به این ترتیب مشخص نیست بالاخره فغانی می‌تواند فینال را سوت بزند یا خیر، ولی امیدواری زیادی در این رابطه وجود دارد. فغانی درباره این مساله هم گفته است: «خدا را شکر سه بازی با قضاوت ما به خوبی تمام شد. به هر حال ما آماده هستیم. اگر قضاوت بدهند برنامه‌ریزی می‌کنیم.
تمام داوران سعی دارند در بالاترین سطح قضاوت کنند. متاسفانه تیم ملی کشورمان در جام جهانی بالا نیامد، ولی خوشبختانه تیم دیگری هم از آسیا در جام جهانی نیست و شانس داوران آسیایی برای قضاوت زیاد است. ما هم مثل تمام داوران دیگر دوست داریم فینال را قضاوت کنیم، ولی اگر هم نشد چیزی را از دست نداده‌ایم.»

منبع : شهروند

 

 

 

 

 

فیش حج, فروش فیش حج عمره, خرید فیش حج عمره, فروش فیش حج تمتع, خرید فیش حج تمتع, خریدار فیش حج, فروشنده فیش حج, قیمت فیش حج,دفتر خرید و فروش فیشحج, عمره, فروش فیش حج, دفتر معتبر فیش حج,خرید و فروش فیش حج - حج واجب تمتع و عمره, حج عمره, فروش فیش حج عمره

سران عربستان و امارات در برابر تهدید ایران به بستن تنگه هرمز ناچار به سکوت شدند

به گزارش گروه بین‌الملل فیش حج، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن، در صفحه خود در توئيتر نوشت سران سعودی و امارات در برابر تهدید ایران به بستن تنگه هرمز وحشت زده شدند.
رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در این توییت نوشت: تهدیدات ایران برای بستن تنگه هرمز مفید واقع و منجر به تعهداتی برای خرید نفت ایران شد. این موضوع نشان داد که عربستان سعودی و امارات تا ابد در معرض تهدید هستند. سران ائتلاف [تجاوز به یمن] سرهایشان را در زیر شن برده‌اند، گوئی که این تهدید علیه آنها نبوده است و فراموش کردند که خودشان چه تهدیداتی را مطرح کرده بودند.

فیش حج
وی افزود: سعودی ها و اماراتی ها سخنان زیادی علیه ایران مطرح کردند و ادعا می کردند که جنگ در یمن برای نابودی ایران است، زیرا ایران تنها دشمن آنهاست. با یک تهدید یعنی تهدید رئیس جمهوری ایران به بستن تنگه هرمز همه چیز متوقف شد. اکنون پرسش این است که تهدیدات آنها چه شد؟ چرا دیگر هیچ تهدیدی نمی شنویم؟ مواضع رهبران سعودی و امارات در برابر تهدیدات ایران شرم آور و ننگین است و نشان می دهد که این ضرب المثل درست است که ؛ بازی کردن با بزرگان بیهوده است.
وی نوشت: اکنون سعودی ها و اماراتی ها را به چالش می طلبم و از آنها می خواهم بدون دریافت تضمین از ایران از طریق متحدانشان، از این تنگه عبور کنند یا شناورهای جنگی شان را برای حفاظت از امنیت تنگه هرمز به این منطقه بفرستند./

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

 

 

فیش حج, فیش حج تمتع, فیش حج عمره, تشرف حج عمره, اولویت تشرف حج عمره, اولویت تشرف حج عمره بانک ملی, اولویت تشرف حج عمره بانک ملت, ثبت نام فیش حج عمره, زمان ثبت نام فیش حج عمره, فیش مکه, فیش مکه عمره, فیش مکه بانک ملت, فیش مکه بانک ملی, پرواز حجاج عمره, اعزام حجاج عمره, حج عمره دانشگاهیان, اعزام حج عمره, اعزام حج عمره اولویت, حج عمره مفرده, حج عمره زوجهای جوان, قرعه کشی عمره, فیش حج واجب, خرید و فروش فیش حج تمتع, خرید فروش فیش حج تمتع, خرید و فروش فیش حج واجب, سایت فیش حج واجب,قیمت فیش واجب, فیش آزاد حج واجب, فروشنده فیش حج تمتع, فیش حج مکه, خرید و فروش فیش حج

به چه علتی نقدینگی در ایران سه برابر شد؟

افزایش ۳ برابری نقدینگی طی ۵ سال اخیر موجب سرازیر شدن سیل عظیم سرمایه های ریالی به جامعه شده است که به نظر می رسد بانک ها در پی افزایش سود سپرده های خود برای جذب این میزان نقدینگی از بستر جامعه هستند اما این روش از بدترین متدهای کنترل سرمایه های پولی به شمار می رود.
منشا هجوم سیل نقدینگی از بی اعتمادی جامعه، افزایش سود بانکی زخم کهنه اقتصاد را تازه می‌کندبه گزارش خبرنگار  بورس،بانک و بیمه فیش حج، سد نقدینگی سرریز شده است و جامعه به واهمه این سیل به هر سمتی که می‌تواند پناه می‌برد، گاهی بازار سکه، گاهی خودرو و گاهی نیز ارز. مدیران و مسئولان کشوری نیز برای مهار این معزل، راهکار‌های فراوانی را بیان و یا امتحان می‌کنند، اما عجیب است که زمزمه‌هایی از افزایش نرخ سود بانکی به گوش می رسد.حواشی ها، تکذیب و شانه خالی کردن مسئولان مربوط نیز گرداب گیج کننده‌ای را برای بانک‌ها و سرمایه گذاران ایجاد کرده است.
بانک مرکزی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی می بایست درصدد بررسی عواملی که به افزایش این نقدینگی دامن زده است پرداخته و نتایج آن را به عموم جامعه ابلاغ کنند تا با اطلاعات کافی در برابر این حجم عظیم نقدینگی توانایی اتخاذ تصمیمات صحیح تری را داشته باشند. در این بین بانک مرکزی نیز باید پاسخ این سوال را بدهد که آیا برنامه‌ای برای افزایش نرخ سود‌های بانکی دارد؟!

فیش حج
با توجه به این موارد مطرح شده ولی اله سیف، رئیس کل بانک مرکزی واکنش مقطعی نشان داده و می‌گوید: تصمیم و برنامه‌ای در رابطه با افزایش نرخ سود بانکی نداریم و نظام بانکی بر اساس نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار عمل می‌کند، ولی برخی از بانک‌ها نرخ‌های دیگری را به کار گرفتند که بانک مرکزی با آن‌ها برخورد‌های مناسب را در جهت ایجاد تعادل در دست انجام دارد.
افزایش سود‌های بانکی  یک آفت جبران ناپذیر برای صنعت و تولیدات کشور است به طوری که زخم  تجربه های گذشته آن  هنوز بر بدنه تولیدات دیده می شود.
افزایش سود بانکی خراشی عمیق بر بدنه تولیدات داخلی
کارشناسان مسائل اقتصادی معتقدند؛ افزایش سود بانکی که به عنوان یک روش کاهش نقدینگی تصور می‌شد؛روشی منسوخ و کاملا اشتباه  است که باعث می‌شود عموم جامعه از سرمایه گذاری در بخش تولیدات ملی دست برداشته و به علت سود‌های کلان بانکی، سرمایه‌های خود را به بانک‌ها واریز کنند.
حال در مواجهه با این موضوع که برخی نهاد‌ها از مطرح شدن آن در برنامه‌های آتی بانک مرکزی خبر می‌دهند تولیدات کشور مجددا در معرض ظلم قرار خواهند گرفت.
معصومه آقاپور علیشاهی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  در این باره می‌گوید: افزایش نقدینگی در جامعه بر اثر عوامل مختلفی به وجود می آید که البته راه کار‌های مناسبی هم برای مقابله با آن وجود دارد.
وی افزود: دست بردن به افزایش سود بانکی عملا بار تخریبی بیشتری را نسبت به  کاهش نقدینگی بر کشور وارد می‌کند،به طوری که آثار این عمل  در سال‌های گذشته  بدنه اقتصاد کشور  را تحت الشعاع قرار داده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح عواملی که بر افزایش نقدینگی در کشور موثر بوده اند، تصریح کرد: عوامل متعددی بر این امر دلالت دارد که از نظر من اولویت آن‌ها کسری بودجه،بدهی دوره‌های قبل دولت‌ها و  سوء مدیریت است.
وی اضافه کرد: نمی‌توانیم وجود حجم عظیم اسکناس در دست جامعه را تنها بر گردن بانک‌ها و جامعه بیاندازیم،در این بین مواردی نظیر سو مدیریت‌ها نیز از عوامل تاثیرگذار به شمار می‌آید. مشکلاتی که در سال گذشته در امور بانکی به وجود آمد موجب شد تا اعتماد جامعه از بانک‌ها سلب  و آن‌ها به خروج سرمایه خود اقدام کنند.
بی اعتماد اجتماعی وابسته به سوء مدیریت های بانکی
علیشاهی اضافه کرد: علت‌های اجتماعی این امر نیز به همین سوء مدیریت‌ها و اجرای برنامه‌هایی که اساس تدوین آن‌ها هیجانات و التهابات یک برهه بوده است بر می‌گردد.
وی ضمن انتقاد به ضعف امنیت در فضای کسب و کار، تصریح کرد: وجود بروکراسی اداری و ترس صنعتگران از تشکیل یک واحد تولیدی موجب خروش سرمایه ملی به سمت فعالیت‌هایی غیر از تولید داخلی می شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: عدم ثبات اقتصادی در کشور، واهمه تولیدکنندگان برای جذب سرمایه و همچنین ورود برخی سودجویان در این موضوع، نقدینگی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
وی با هشدار به خطرناک بودن این امر در اقتصاد کشور تصریح کرد: در نتیجه این اتفاقات، نقدینگی مانند سیلی به جامعه سرریز می‌شود و شیب این سیل به هر سمتی که متمایل شود ویرانگر خواهد بود، مانند سکه، ارز و خودرو و چه بسا مسکن که در این سیل گرفتار شده است.
علیشاهی در پایان با بیان اینکه اصلی‌ترین نهاد جهت تصمیم گیری‌های اساسی در مواجهه با این اتفاقات، بانک مرکزی است، ابراز کرد: باید هشدار در این زمینه داد که افزایش سود‌های بانکی نه تنها هیچ کمکی به اقتصاد کشور نمی‌کند بلکه موجب بروز مشکلاتی شدید‌تر و پیچیدگی‌های جبران ناپذیرتری خواهد شد. همان طور که مضرات افزایش سود در پایان سال ۹۶ را هم اکنون مشاهده می‌کنیم.
۳ برابر شدن نقدینگی طی ۵ سال!
لازم به ذکر است که حجم نقدینگی از ۴۶۰ هزار میلیارد تومان به حدود سه برابر در مدت ۵ سال رسیده که البته این میزان از نقدینگی بین تمام اقشار جامعه به طور مساوی تقسیم نشده است. در صورت مدیریت نکردن این نقدینگی بعد از برهم ریختگی بازار‌های سکه، ارز، خودرو و مسکن، قطعا به سمت کالا‌های فیزیکی سبک‌تر مثل لوازم خانگی هم حرکت خواهد کرد.
به نظر می‌رسد در این بین به برنامه‌ای بلند مدت برای مهار ورود سیل آسای نقدینگی به بازار‌های یک جامعهیعنی اصلاح نظام بانکی کشور نیازمندیم . البته این موضوع در سال‌های گذشته با بحث‌های مختلفی پیگیری شد اما در نهایت به حاشیه رانده شد. عدم اصلاح بازار پول یا نظام بانکی سال‌هاست که مورد بحث قرار می‌گیرد، اما حتی مجلس هم از پیگیری آن دلسرد شده است. اصولا عدم برنامه‌ریزی در حوزه اقتصادی است که این گونه چالش‌ها را به دنبال دارد.
حیدر مستخدمین حسینی، معاون رئیس کل اسبق بانک مرکزی در این باره می‌گوید: وقتی حرف تازه‌ای در بودجه برای مردم و جامعه وجود ندارد و سیستم اقتصادی کشور از یک بودجه کاملا سنتی که مطابق با نیاز‌های روز جامعه نیست تبعیت می‌کند ، شاهد بی اعتمادی مردم برای سرمایه گذاری در بخش‌های تولیدی خواهیم بود.
وی افزود: نظام بانکی برای فعالیت‌های جدید چه قدمی برداشته است؟ بخشنامه‌ای در اینباره وجود دارد؟ در نتیجه بانک‌ها هم با سیاق سابق خود تسهیلات می‌دهند. این‌ها مواردی است که نتوانسته افزایش نقدینگی را کنترل کند و طبیعی است که نقدینگی سرگردان در جامعه به سمت خرید سکه، ارز‌های مختلف، ساختمان و خودرو سرازیر شود تا حفظ قدرت خرید صورت بگیرد.
معاون رئیس اسبق بانک مرکزی در پایان گفت: این نکته‌ای است که اگر دولت با آن مقابله نکند می‌تواند به سایر بازار‌ها از جمله کالا‌های ارزان هم سرایت و موجب التهاب در این بازار‌ها نیز شود.
 گفتنی است ؛ شانه خالی کردن دولت و بانک مرکزی از این اتفاق کاملا مردود تلقی می‌شود، زیرا بانک‌ها براساس دستور رسمی بانک مرکزی و وزارت و اقتصاد و دارایی به پرداخت‌ها و دریافت‌ها اقدام می کنند بنابراین بروز هر تخلفی از نظارت ضعیف بازرسان مربوط نشأت می گیرد. در نتیجه اتفاقات به وجود آمده در بانک ها اعم از اختلاس، اختلاف حساب‌های شبهه ناک و ورشکستگی موسسات مالی همه و همه ماه حصل بی‌تدبیری و مدیریت ضعیف تیم اقتصادی دولت است./

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فیش حج, فروش فیش حج عمره, خرید فیش حج عمره, فروش فیش حج تمتع, خرید فیش حج تمتع, خریدار فیش حج, فروشنده فیش حج, قیمت فیش حج,خرید فروش فیش حج, فیش حج, فروش فیش حج عمره بانک ملت, فروش فیش حج عمره بانک ملی, قیمت فیش حج عمره, خرید و فروش فیش حج, خرید فروش فیش حج, خرید و فروش فیش حج عمره, خرید فروش فیش حج عمره, قیمت فیش آزاد , قیمت فیش حج آزاد عمره, فیش حج عمره قیمت, دفتر فروش فیش حج, دفتر فروش فیش حج عمره, فروشنده فیش حج عمره, قیمت فیش حج عمره بانک ملت, قیمت فیش عمره, قیمت فیش حج عمره آزاد, تماس با سایت فیش حج, تماس با مدیریت سایت فیش حج, سایت آگهی های فیش حج, ثبت رایگان آگهی فیش حج, خرید فیش حج عمره, فروش فیش حج تمتع, خرید فیش حج تمتع, خریدار فیش حج, فروشنده فیش حج, فروش فیش حج واجب, فروش فیش عمره, فروشنده فیش حج عمره فیش عمره, فیش حج بانک ملت, فیش حج خریدار, فیش حج عمره بانک ملت, قیمت فیش حج عمره تشرف, فیش مکه,دفتر خرید و فروش فیش حج, عمره, دفتر معتبر فیش حج

بر اساس نظر دولت فیش حج گزارش می دهد: تعرفه آب و برق دستگاه‌های اجرایی در تابستان تغییر کرد

به گزارش گروه اقتصادی فیش حج، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، پیرو تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ۲۸ خردادماه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و به منظور تحقق اهداف سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف انرژی، وزارت نیرو با توجه به شرایط بحرانی و نیاز به مدیریت مصرف و جلوگیری از رشد بی‌رویه مصارف اوج بار برق در ایام گرم سال، پیشنهادی را جهت تصویب در هیئت وزیران ارایه کرد که در جلسه ۱۰ تیرماه هیئت وزیران مورد تصویب قرار گرفت.
در این تصویب نامه آمده است: تعرفه برق ساعات اوج بار دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۱) قانون برگزاری مناقصات و نیرو‌های مسلح در بازه زمانی اول خردادماه تا پایان شهریورماه هرسال با ضریب (۱.۲) نسبت به تعرفه اوج بار مصوب محاسبه و دریافت خواهد شد.

فیش حج
تمام دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده یک قانون برگزاری مناقصات و نیرو‌های مسلح موظفند نسبت به نصب نصب لوازم کاهنده مصرف آب در ساختمان‌های اداری مربوط به خود ظرف یک ماه مشابه سال ۹۶ اقدام کنند. در صورت عدم مدیریت نسبت به دوره مشابه سال قبل، حجم مصرف اضافه با نرخ دو برابر تعرفه موجود محاسبه و دریافت خواهد شد.
در بخش دیگری از این تصویب نامه آمده است، تمام واحد‌های اداری و ستادی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده یک قانون برگزاری مناقصات و نیرو‌های مسلح موظفند صورت حساب آب و برق مصرفی خود را در مهلت تعیین شده در قبوض پرداخت کنند. در صورت عدم پرداخت در مهلت مقرر با اعلام شرکت‌های مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (حسب مورد) سازمان برنامه و بودجه کشور و خزانه داری کل کشور مکلفند نسبت به برداشت معادل هزنیه آب و برق مصرفی اعلام شده از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی بدهکار و پرداخت به حساب شرکت‌های مربوطه اقدام کنند.
این مصوبه در تاریخ ۱۳ تیرماه سال جاری برای اجرا به وزارتخانه‌های نیرو، امور اقتصادی و دارایی، کشور، نفت، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه، سازمان صدا و سیما و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شده است./

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

فیش حج, خریدار فیش حج, فروشنده فیش حج, خرید و فروش فیش حج حاج حسین, فیش حج عمره بانک ملت, خرید فیش حج عمره بانک ملت, خرید فیش حج عمره بانک ملی, زمان ثبت نام فیش حج عمره, فیش مکه, فیش مکه عمره, فیش مکه بانک ملت, خریدوفروش فیش حج, خریدوفروش فیش حج تمتع, خرید فروش فیش عمره, فیش حج تمتع بانک ملی, خرید و فروش فیش حج عمره, فروش فیش حج عمره بانک ملت, قیمت فیش آزاد, قیمت فیش حج آزاد عمره, فیش حج عمره قیمت, قیمت فیش حج تمتع, فیش حج واجب

افشای سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه : سند نفوذ ایران در مراکز فرماندهی آمریکا

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی فیش حج؛ سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران پیشتر  از نفوذ ایران در مراکز فرماندهی آمریکا  خبر داده بود و گفته بود در صورت اجازه مسئولان نظام این اسناد و تصاویر منتشر خواهد شد.

فیش حج
سردار حاجی زاده در گفتگویی که در برنامه بدون تعارف داشت گفته بود : "شاید در آینده بتوانیم از مسئولان اجازه بگیریم و اسنادی را منتشر و آمریکاییها را بیشتر افشا و مفتضح کنیم که در عراق و سوریه چه کرده اند".
او با اشاره به نفوذ ایران  به مراکز کنترل فرماندهی آمریکایی‌ها اعلام کرده بود در طول این چند سال در این مراکز حضور داشتیم و می دیدیم چه کرده اند؛ می دیدیم کجا را می بینند؛ کجا را می زنند؛ از کنار چه چیزهایی عبور می کنند و چگونه از داعش حمایت می کنند.
حال سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه به وعده خود عمل و  سند نفوذ ایران در مراکز فرماندهی آمریکا منتشر کرده است/

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

 

فیش حج, فروش فیش حج عمره, خرید فیش حج عمره, فروش فیش حج تمتع, خرید فیش حج تمتع,فروش فیش حج عمره بانک ملت, فروش فیش حج عمره بانک ملی, قیمت فیش آزاد , قیمت فیش حج آزاد عمره, قیمت فیش حج عمره, فیش حج عمره قیمت, دفتر فروش فیش حج, دفتر فروش فیش حج عمره, فروشنده فیش حج عمره, قیمت فیش حج عمره بانک ملت, قیمت فیش عمره, قیمت فیش حج عمره آزاد, قیمت فیش واجب, فیش آزاد حج واجب, فروشنده فیش حج تمتع, فیش حج مکه, خرید فیش حج عمره بانک ملت, خرید فیش حج عمره بانک ملی, دفتر خرید فیش حج, دفتر خرید فیش حج عمره, خریدار فیش حج عمره, قیمت فیش حج عمره بانک ملت

براساس معاملات بازار: قیمت سکه از سکه افتاد

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی فیش حج، امروز در صرافی‌ها، هر قطعه سکه طرح قدیم دو میلیون و ۸۹۳ هزار تومان و سکه طرح جدید دو میلیون و ۶۹۴ هزار تومان به فروش رسید.
همچنین نیم سکه با قیمت یک میلیون و ۴۰۳ هزار تومان، ربع سکه ۷۲۲ هزار تومان و سکه یک گرمی ۴۰۸ هزار و ۵۰۰ تومان داد و ستد شد.

فیش حج
امروز ارزش هر گرم طلای ۱۸ عیار ساخته نشده در بازار طلای تهران، ۲۳۵ هزار و ۶۰۰ تومان و هر انس طلا ۱.۲۵۵ دلار و ۲ سنت است./

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

 

 

 

فیش حج, فروش فیش حج عمره, خرید فیش حج عمره, فروش فیش حج تمتع, خرید فیش حج تمتع, خریدار فیش حج, فروشنده فیش حج, قیمت فیش حج, فیش حج عمره بانک ملت, خرید و فروش فیش حج, خرید فروش فیش حج, خرید و فروش فیش حج عمره, خرید فروش فیش حج عمره, فروش فیش حج عمره بانک ملت, فروش فیش حج عمره بانک ملی, قیمت فیش آزاد , قیمت فیش حج آزاد عمره, قیمت فیش حج عمره, فیش حج عمره قیمت, دفتر فروش فیش حج, دفتر فروش فیش حج عمره, فروشنده فیش حج عمره, قیمت فیش حج عمره بانک ملت, قیمت فیش عمره, قیمت فیش حج عمره آزاد, ثبت نام فیش حج عمره, زمان ثبت نام فیش حج عمره, فیش مکه, فیش مکه عمره, فیش مکه بانک ملت, فیش مکه بانک ملی, فیش حج واجب, خرید و فروش فیش حج تمتع, خرید فروش فیش حج تمتع, خرید و فروش فیش حج واجب, سایت فیش حج واجب,قیمت فیش واجب, فیش آزاد حج واجب, فروشنده فیش حج تمتع, فیش حج مکه, اعزام حج تمتع, قیمت حج تمتع


دفتر خرید و فروش فیش حج اویسی
با تهیه فیش حج به سرزمین وحی سفر کنید
بهترین خریدار فیش تمتع و عمره با مناسب ترین قیمت
شماره تماس: 
خانم محمدی 09197274060 
شماره تلفن ثابت پاسخگویی تا ساعت 10 شب (10 خط ویژه) : 77325458 

خرید و فروش فیش حج تمتع وعمره در سراسر ایران
با اخذ مجوز از سازمان و زیرنظر دفاتر رسمی کشور
شماره تماس: اوسطی 09129412600 

*** بهترین خریدار نقدی فیش حج و فروشنده منصف تمتع ***
شماره تماس:
خانم ترابی  09193979927 
*** به خود می بالیم که مفتخر خدمت دهی به شما باشیم ***

فیش حج عمره و تمتع شما را با مناسبترین قیمت نقد و فوری در سراسرکشور
با مجوز رسمی از سازمان حج و زیارت خریداریم
خانم شمس 09191274155

خریدوفروش فیش عمره و تمتع فوری
شماره تماس مدیریت:
حاج ایمان 09122648807

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع فقط در استان تهران و البرز
خانم کریم پور 09193718323 

خریدفروش مشاوره عمره و واجب(تمتع) توسط با سابقه ترین
حاج علیاری 09124227090

فروش و خرید برگه حج عمره و تمتع کل ایران
حاج صالح 09126890334 

 نقل و انتقال فیش حج عمره و تمتع با بهترین قیمت
شماره تماس مدیریت دفتر: حاج امین 09199157001

خریدوفروش فیش مکه هر نوعی در کل ایران
شماره تماس سرپرست دفتر حج:  09125508898

 فروشنده و خریدار فیش حج سرتاسر ایران
حاج حمید توکلی  09125946073

خریدار در محل شما و فروشنده منصف عمره و تمتع 
حاج میثم 09382174868

خرید و فروش فیش حج تمتع(واجب) در سراسر ایران
با اخذ مجوز از سازمان حج و زیارن و تنظیم سند در دفاتر اسناد رسمی
محمدزاده (دروکی) 09193906943

--- خرید فوری نقدی فیش حج به بالاترین قیمت بازار با پرداخت آنی --
--- فروش فوری فیش بدون واسطه و مستقیم --
-- با مجوز اصلی سازمان و امکان ارائه مجوز به خواست شما --
تور کربلا و سوریه و...
خانم یوسفی 09302121059

 خريدار فيش مکه با بالاترين قيمت حتی در محل شما 
فروشنده فیش با منصف ترین قیمت
و ثبت نام تور عتبات: شامل کربلا و سوریه و ...
خانم کریمی  09196784089

خریدار فیش حج عمره و تمتع به صورت نقدی و فوری
سرتاسرکشور بیشتر استان مازندران
حاج ضیائی 09113119819

مرکز خرید و فروش فیش حج تهران
آژانس هواپیمایی بسطام

خریدفروش فیش عمره و تمتع
بیشتر استان همدان و در تمام ایران
خانم احمدی 09108658690  

خرید و فروش عمره و تمتع در دفتر معتبر دارنده مجوز بند پ سازمان حج و زیارت
09121777029 بسطامی 

 دفتر نوای حج ارائه دهنده ی کلیه خدمات
خرید وفروش فیش حج فقط در استان خوزستان
نقل وانتقال با مجوز سازمان حج و زیارت
مدیریت : خانم اصل صباح 09168815087

فروش ویژه دو فقره فیش واجب شهر کرج
ثبت نام سال 85 هر کدام 145 با سود فوری

 

کانال تلگرام فیش حج عمره و تمتع (واجب)

سایت فیش حج سایت فیش حج

ثبت آگهی فیش حج با پیامک SMS

فروشنده و خریدار محترم فیش حج، شما می توانید برای درج آگهی در سایت فیش حج، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام خرید و یا فروش به همراه تعداد فیش، نام و نام خانوادگی ، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی و شهر) را به شماره 09191168763 پیامک بفرستید، توجه داشته باشید آگهی بدون موارد بالا در سایت ثبت نمی شود.

درج آگهی در سایت فیش حج رایگان است.

حذف آگهی از سایت فیش حج

برای حذف آگهی از سایت فیش حج، با همان شماره ای که آگهی را ثبت کرده اید، عدد 2 با نام و نام خانوادگی درج شده در سایت را به شماره 09191168763 پیامک کنید و یا با شماره 09123952536 تماس بگیرید.