جستجو در خریداران و فروشندگان سایت فیش حج عمره و تمتع واجب

رییس سازمان حج و زیارت : آخرین جزییات اعزام تمتع 97

به گزارش فیش حج؛ حمید محمدی در برنامه تلویزیونی روضه رضوان با اشاره به برنامه های اجرایی حج تمتع ۹۷ گفت: برنامه های بسیار خوبی از سوی خادمان حجاج صورت گرفته است و گزارش این موضوع روز گذشته در دیدار دست اندرکاران حج امسال، به محضر رهبر معظم انقلاب ارائه شد و فرمایشات و منویات ایشان نیز قوت قلبی برای خادمان محسوب می شود.
وی در ادامه به تشریح برنامه های گذشته و پیش رو پرداخت و گفت: بعد از انعقاد توافقنامه حج ۹۷ که در سال گذشته به امضا رسید، برنامه های اجرایی اعم از ثبت نام، آموزش، فراهم کردن اسکان، تغذیه و ... به خوبی انجام گرفت و در این مدت زمان سعی کردیم ارتباطی دو سویه و دقیق را با زایران عزیز داشته باشیم.
رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه برنامه های حج تمتع امسال به خوبی پیش رفته است، توضیح داد: امسال حدود ۸۶ هزار نفر زایران کشورمان در قالب ۳۱۰ پرواز و از ۱۹ ایستگاه پروازی عازم سرزمین وحی می شوند.

آخرین جزئیات فیش حج تمتع 97
محمدی افزود: نخستین پرواز زایران ۲۷ تیرماه و از فرودگاه حضرت امام(ره) انجام می گیرد و آخرین پرواز نیز ۲۴ مرداد ماه انجام می گیرد.
وی با بیان که پروازهای برگشت زایران نیز انشاالله از ۴ تا ۲۴ شهریور ماه انجام می گیرد، گفت: نیمی از پروازها مدینه قبل و نیمی دیگر مدینه بعد خواهد بود؛ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی نیمی از پروزا ها را‌ و ۵۰ درصد دیگر را شرکت هواپیمایی سعودی عهده دار است.
رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: اقامت زایران عزیز در سرزمین وحی بین ۳۰ تا ۴۰ روز است و این موضوع به دلیل محدودیت های پروازی عربستان و برای همه حجاج انجام می گیرد ؛ البته این متناوب بودن تعداد روزها برای زایران، تاثیری در هزینه ها ندارد.
محمدی افزود: تفاوت قیمت های کاروان ها به دلیل کیفیت هتل ها به ویژه در مکه مکرمه است.
وی به محدودیت های اسکان در مدینه منوره اشاره کرد و گفت: با توجه به تخریب هتل های مدینه و عدم جایگزینی آن، شاهد کمبود تعداد هتل ها به نسبت حجاج همه کشورها هستیم.
رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه با وجود کاهش تعداد هتل ها، سعی در آمدن بهترین هتل ها صورت گرفته است، گفت: تعداد روزهای اسکان زائران ایرانی در مدینه منوره حدود 6 روز خواهد و در این میان،زائران مدینه بعد نیز باید نسبت به تفاوت ظرفیت و کیفیت هتل های مکه مکرمه و مدینه منوره توجه داشته باشند.
محمدی با بیان اینکه سازمان حج در حد توان خود بهترین ها را برای حجاج فراهم کرده است، گفت: بهترین امکانات قابل مقدور را برای حجاج خود فراهم کرده ایم اما برخی محدودیت ها وجود دارد که در اختیار ما نیست و این محدودیت ها باید به شکل مناسب برای حجاج ترسیم شود.
وی به برخی محدودیت های خارج از حیطه سازمان اشاره کرد و ضمن تاکید بر آگاه سازی مناسب زائران در این خصوص گفت: مهمترین دغدغه ای که با آن مواجه خواهیم بود مسئله کمبود فضا در منا است؛ این محدودیت های ذکر شده به سهولت حل شدنی نیست زیرا وسعت محدوده منا را نمی توان تغییر داد.
رییس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه حجاج باید نسبت به شرایط ایام تشریق و به ویژه منا آگاه باشند، گفت: ممکن است عده ای بگویند در این شرایط که محدودیت و مشکل جا هست، تعداد کمتری به حج ببریم. باید توجه داشت اگر سازمان بتواند سالی یکصد هزار نفر را هم به حج اعزام کند، تشرف میلیون و ۳۵۰ هزار نفری که از 12 سال پیش در نوبت و انتظار تشرف هستند تا 14 سال دیگر بطول خواهد کشید.اگر تعداد کمتری مثلا 50 هزار نفراعزام شوند، زمان انتظار به 28 سال افزایش خواهد یافت و ممکن است حج تمتع، قسمت عزیزانی که سالیان متمادی در انتظار هستند، نشود بنابراین همه حجاج حاضر هستند یکی دو شب سختی و مضیقه جا را تحمل کنند اما زمینه را برای تشرف زودتر هم وطنان چشم انتظارشان فراهم کنند.
محمدی تصریح کرد: با وجود همه محدودیت هایی که خارج از اراده ما قرار دارد، امکانات مناسبی برای زائران به ویژه در ایام تشریق فراهم شده است .
وی همچنین به موضوع حمل و نقل شهری نیز اشاره کرد و گفت: در شهر مدینه منوره نیازی به حمل و نقل شهری وجو د ندارد و همه هتل ها در محدوده مرکزی قرار دارند اما در مکه مکرمه به دلیل فاصله هتل ها تا حرم، حمل و نقل شهری در همه ساعات به جز ساعات نیم ساعت قبل و بعد از نماز وجود دارد.
رییس سازمان حج و زیارت همچنین به تعطیلی حمل و نقل شهری از پنجم تا چهاردهم ذی الحجه اشاره کرد و گفت: طبق قانون عربستان، حمل و نقل شهری در ایام ذکر شده در مکه مکرمه تعطیل است و زائران ناگزیرند این موضوع را تحمل کنند؛ در این شرایط نیز آنها می توانند با تاکسی های عمومی به حرم مراجعت کنند.
محمدی با بیان برخی توصیه ها گفت: زائران عزیز باید برخی نکات مانند توجه به قوانین کشور میزبان و عدم حساسیت به موضوعات مختلف را مدنظر قرار دهند و به توصیه های مطرح شده از سوی مدیران و روحانیون کاروان ها توجه جدی داشته باشند. /

منبع : پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

 

 

فیش حج, فروش فیش حج تمتع اعزام 97, خرید فیش تمتع اعزام 97, خریدفروش فیش حج تمتع 97, اخبار حج, اخبار حج تمتع97, اخبار تمتع 97,سازمان حج و زیارت, آخرین اخبار حج تمتع 97


دفتر خرید و فروش فیش حج اویسی
با تهیه فیش حج به سرزمین وحی سفر کنید
بهترین خریدار فیش تمتع و عمره با مناسب ترین قیمت
شماره تماس: 
خانم محمدی 09197274060 
شماره تلفن ثابت پاسخگویی تا ساعت 10 شب (10 خط ویژه) : 77325458 

خرید و فروش فیش حج تمتع وعمره در سراسر ایران
با اخذ مجوز از سازمان و زیرنظر دفاتر رسمی کشور
شماره تماس: اوسطی 09129412600 

*** بهترین خریدار نقدی فیش حج و فروشنده منصف تمتع ***
شماره تماس:
خانم ترابی  09193979927 
*** به خود می بالیم که مفتخر خدمت دهی به شما باشیم ***

فیش حج عمره و تمتع شما را با مناسبترین قیمت نقد و فوری در سراسرکشور
با مجوز رسمی از سازمان حج و زیارت خریداریم
خانم شمس 09191274155

خریدوفروش فیش عمره و تمتع فوری
شماره تماس مدیریت:
حاج ایمان 09122648807

خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع فقط در استان تهران و البرز
خانم کریم پور 09193718323 

مرکز خرید و فروش فیش حج تمتع(واجب) در سراسر ایران
خانم رهنما 09966952325

فروش و خرید برگه حج عمره و تمتع کل ایران
حاج صالح 09126890334 

 نقل و انتقال فیش حج عمره و تمتع با بهترین قیمت
شماره تماس مدیریت دفتر: حاج امین 09199157001

خریدوفروش فیش مکه هر نوعی در کل ایران
شماره تماس سرپرست دفتر حج:  09125508898

 فروشنده و خریدار فیش حج سرتاسر ایران
حاج حمید توکلی  09125946073

خریدار در محل شما و فروشنده منصف عمره و تمتع 
حاج میثم 09382174868

خریدفروش مشاوره عمره و واجب(تمتع) توسط با سابقه ترین
حاج علیاری 09124227090

--- خرید فوری نقدی فیش حج به بالاترین قیمت بازار با پرداخت آنی --
--- فروش فوری فیش بدون واسطه و مستقیم --
-- با مجوز اصلی سازمان و امکان ارائه مجوز به خواست شما --
تور کربلا و سوریه و...
خانم یوسفی 09302121059

 
خريدار فيش مکه با بالاترين قيمت حتی در محل شما 
فروشنده فیش با منصف ترین قیمت
و ثبت نام تور عتبات: شامل کربلا و سوریه و ...
خانم کریمی  09196784089

خریدار فیش حج عمره و تمتع به صورت نقدی و فوری
سرتاسرکشور بیشتر استان مازندران
حاج ضیائی 09113119819

مرکز خرید و فروش فیش حج تهران
آژانس هواپیمایی بسطام

خریدفروش فیش عمره و تمتع
بیشتر استان همدان و در تمام ایران
خانم احمدی 09108658690  

خرید و فروش عمره و تمتع در دفتر معتبر دارنده مجوز بند پ سازمان حج و زیارت
09121777029 بسطامی 

 دفتر نوای حج ارائه دهنده ی کلیه خدمات
خرید وفروش فیش حج فقط در استان خوزستان
نقل وانتقال با مجوز سازمان حج و زیارت
مدیریت : خانم اصل صباح 09168815087

فروش ویژه دو فقره فیش واجب شهر کرج
ثبت نام سال 85 هر کدام 145 با سود فوری

 

کانال تلگرام فیش حج عمره و تمتع (واجب)

سایت فیش حج سایت فیش حج

ثبت آگهی فیش حج با پیامک SMS

فروشنده و خریدار محترم فیش حج، شما می توانید برای درج آگهی در سایت فیش حج، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام خرید و یا فروش به همراه تعداد فیش، نام و نام خانوادگی ، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی و شهر) را به شماره 09191168763 پیامک بفرستید، توجه داشته باشید آگهی بدون موارد بالا در سایت ثبت نمی شود.

درج آگهی در سایت فیش حج رایگان است.

حذف آگهی از سایت فیش حج

برای حذف آگهی از سایت فیش حج، با همان شماره ای که آگهی را ثبت کرده اید، عدد 2 با نام و نام خانوادگی درج شده در سایت را به شماره 09191168763 پیامک کنید و یا با شماره 09123952536 تماس بگیرید.